in de toekomst - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu in de toekomst - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

in de toekomst

Blijf op de hoogte en volg

02 April 2015 | Japan, Tokio

Eeey allemaal,

Het is net of je in de toekomst bentnt als het waar je vandaan komt nog middag is. Gisteren ben ik door pap en mam naar Schiphol gebracht. De reis kwam steeds dichter bij en werd steeds spannender. Bij Schiphol zie je dan ook nog overal vliegtuigen opstijgen, wat het dan even heel echt maakt.
Het vliegtuig had wel een flinke vertraging dus ik was heel blij met mijn lange overstap.

Het vliegen was erg leuk naar Istanbul. Ik kon NederNederland onder me weg zien gaan en later vanuit het vliegtuig een ander vliegtuig zien, wat ik echt super cool vond. Na het landen kreeg ik de Melding dat het tweede vliegtuig ook vertraging had... Dat was wel minder moet je rust gaan vinden terwijl je niet eens weet welkewelke gate dat verscheen pas 2 uur later op het bord. Maar na een lekkere cola en een half uitgeuitgelezen boek was de gate bekend.

Bij het wachten op het vliegtuig werd ik aangesproken door Youssef uit Marokko die voor 2 weken op vakantie gaat in Japan. Die wilde ook naar de grote vismarkt, dus daar gaan we morgen samen heen. Was meteen heel blij met hem, de gate was veranderd (en niet omgeroepen) terwijl hij naar de wc was en ik heel erg verdiept in mijn boek, maar hij kwam me wel halen.

Ook de tweede vlucht was prima, wel heel maf de lichten bleven lang uit en toen we er bijna waren was het weer donker. Vervolgens heb ik kip met chocolademousse op als ontbijtontbijt ;-). Met het vliegtuig zijn we over Tokio komen vliege, het is echt enorm! Ja ga me hier wel vermaken.:)

Heel trots had ik ontdekt hoehoe ik naar mijn hotel moest reizen,af en toe Japannerrsiets moeten vragen die dan heel verschrikt met z'n alle een iemand in de groep aanwijzen die dan de pineut is en mij mag helpen best wel grappig.
vlakbij mijn hostel weer geluk gehad ik kon het echt niet vinden. Mocht toen bij een groep jongeren in de auto stappen die mij met tomtom naar mijn hostel hebben gebracht :D.

Welterusten :)


  • 02 April 2015 - 19:59

    Lilian:

    Yes zo is reizem, van toeval aan elkaar.... Jaloers

  • 02 April 2015 - 20:29

    Anika:

    Mooi dat alles good gegaan is! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen :D.

  • 02 April 2015 - 22:40

    Femke:

    Fijn dat je goed geland bent
    X je nichtje femke

  • 03 April 2015 - 10:55

    Simon Je Eenzame Huisgenoot:

    Heel leuk om te lezen! Arigato is dankjewel. ^^ :P

  • 03 April 2015 - 14:37

    Jet:

    Hoi Ellen,

    mooi dat je er veilig bent.
    Geniet ervan,
    groetjes Jet

Tags: tokio, Japan, vliegen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 11900

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: