Eerste dag in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu Eerste dag in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Tokio

04 April 2015 | Japan, Tokio

's Ochtends heel vroeg op en erg weinig geslapen. Was dan ook erg blij dat de dag vroeg kon beginnen. Op naar de vismarkt, al vermoede ik dat het daar voor wel te laat zou ziin.

Youssef en ik hadden afgesproken bij de metro, daar aangekomen staat hij te wachten met nog 5 Japanners die het leuk vonden om mee te gaan en samen te ontbijten. Super gezellig :) Al snel bleek de vismarkt al afgelopen te zijn. Het besluit werd dat we met verse vis ggingen ontbijten.... sushi is echt een pittig ontbijt ( echt ze waren niet zuinig met wasabi). Ook kregen we er misosoep bij, Dit was lekker, maar de dode garnalenkop die er in rond dobberde vond ik toch minder smakelijk. Het was wel heel gezellig om zo samen met een groep samen te ontbijten.

Na het eten moesten de meeste gaan werken. Een vrouw (24 :)) is nog met ons mee gegaan. We zijn samen naar de senso-ji geweest waarbij zij de gebruiken uitlegde voor je de tempel betreed. De tempel was erg mooi, maar vooral heel toeristisch. Wel zag ik hier al de eerste kersenbloesem echt heel erg mooi.

Gezamenlijk zijn we door gegaan naar het uenopark, Dit was een heel groot park vol met kersenbloesem en mensenmensen die aan het picknicken waren. Dat zijn wij ook gaan doen. Na de picknick ben ik het park nog gaan bekijken en door smalle straatjesstraatjes vol met kraampjes naar het hostel Gegaan, ttoch even slapen voor verdere actie. In de avond weinig gedaan en lekker ontspannen.

• 04 April 2015 - 09:56

Pa:

hey dochters,

dan klinkt een europees ontbijtje toch beter. Een dode garnalenkop! ben blij dat het geen levende garnalenkop was, dan had je echt raar staan te kijken. Klinkt wel goed met zo'n groepje.

Mark en Lilian komen vanavond hier. Pasen, zij gaan morgen paaseitjes verstoppen en eh volgens traditie moet jij die zoeken. Hoe ga jij dat doen?

Groetjes Pa

• 04 April 2015 - 14:33

Eeey, ik.Wil best foto's als jullie ze aan het zoeken zijn :D. Kunnen Mark en Lilian verstoppen?