derde dag in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu derde dag in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

derde dag in Tokio

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2015 | Japan, Tokio

Eeey,

In de morgen heb ik niet veel gedaan, de reis verder gepland aangezien ik nog maar twee nachten in het hoste had. Plannen kost veel tijd maar geeft ook leuke vooruitzichten.

In de middag had ik besloten naar Tokio nationaal museummuseum te gaan. Hier had ik echt heel veel zin in. Het leukste stukje kunstgeschiedenis dat ik heb gehad kon ik hier opzoeken. Wel jammer 4 jaar kunstgeschiedenis en zou weinig dat ik echt leuk vond, maar dit was wel erg leuk alleen jammer dat ik het stukje kunstgeschiedenis dat ik leuk vond nu pas helemaal begrijp.

Na een aantal uren in het museum te zijn geweest besloot ik weer terug richting hostel te gaan. De Japanners zijn gek, als het in de ochtend heeft geregend blijven ze heel de dag met een paraplu (open) rondlopen....

In het hotel dacht ik even te gaan slapen, maar het was al snel een aantal uren later.... ik wilde niet om 4 uur wakker dus besloot te gaan douche. Na het douche heb ik een jongen/man leren kennen (Enran) hij nodigde me uit bij een vriend van hem te komen zitten (Dane) en vriendin die hij daar had ontmoet (Antonia). Zij hebben me uitgenodigd om de volgende dag naar Nikko te gaan. Super cool!

Ik had besloten nog even wakker te blijven aangezien ik anders vroeg wakker zou worden. Dat werd gezellig skypen met de familie :) leuk een opa die vraagt de groetjesgroetjes te doen terwijl ik hem kan horen.

Vervolgens kwan Enran naar beneden of ik mee een wandeling ging maken. Was heel gezellig bier drinken in een park midden in nacht met allemaal kersenbloesem om je heen. En dan uiteindelijk slapen in de paar uur die nog over zijn van de nacht.

Tags: tokio museum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 11906

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: