derde dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu derde dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

derde dag in Kyoto

Door: Ellen

14 April 2015 | Japan, Kyoto

Eeey,

De dag zijn we begonnen met yoga een van de vrouwen in het hostel waz een yogalerares. Er zijn blijkbaar heel veel vormen van yoga, dit was ef een met ademhalingsoefeningen. Nidt echt mijn ding, maar ook weer eens iets anders.

Na de yoga werd er wat gitaar gespeeld en hebben we samen gezongen. Mensen werden er ook nog blij van dat ik zong haha.

Daarna zijn we met vieren naar een tempel in de bergen gegaan. Dit zou niet zo toeristisch zijn, dat klopte. De enigste bezoekers waren wij. De tempel was wel echt heel mooi, en het uitzicht nog beter.
Door alle regen hing de bewolking heel laag. Hierdoor konden we op de bewolking kijken :).
Vanaf de bergen hebben we ook nog een bordje (van ongebakken klei) naar beneden gegooid, samen met het bordje zouden de problemen weg vliegen. Leuk idee, dus met veel plezier hebben we de bordjes ver het dal on geworpen.

In de avond hebben we gezamenlijk gegeten, ieder een gerecht en dan delen. Toch lekker een avondje pizza en pasta :)

• 15 April 2015 - 07:52

Marius:

hey mus,

ziet er ondanks de regen geweldig uit. Volgens wat wij hier zien aan de weersverwachting wordt het daar nu ook mooier weer.

groetjes Pa

• 15 April 2015 - 19:24

Marcel, Mariëlle, Femke En Jelco:

Eeey Ellen,

Leuke reis ben je aan het maken in het verre Japan. Wij kijken dagelijks naar je blog om te zien wat je die dag allemaal hebt meegemaakt.
    Sommige foto's zijn echt bizar. Zo stellen wij inderdaad Japanners voor. Ze zijn dus echt zo.

Het weer in Kyoto wordt beter. Ga er dus nog meer van genieten.