tiende dag in kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu tiende dag in kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

tiende dag in kyoto

Door: Ellen

21 April 2015 | Japan, Kyoto

Eeeey,

Ja inderdaad kyoto bevalt me heel erg goed :). Er is hier veel te zijn, heb hele leuke mensen ontmoet en de sfeer is geweldig. Tot zover vind ik Kyoto wel echt nog mooier om te zien dan Tokio.

Vandaag heb ik de dag alleen doorgebracht. Heb heerlijk uitgeslapen en ben in de ochtend gaan plannen voor het vervolg van mijn reis, de eerstvolgende bestemming wordt Osaka een redelijk grote moderne stad in Japan.

Toen ben ik begonnen aan de filosofen wandeling. Dit was een hele mooie wandelroute met absurd veel tempels. Een aantal tempels waren erg mooi om te zien, maar ik heb ze toch maar niet allemaal bezocht. De tuinen bij de tempels zijn wel echt heel erg mooi, vooral bij de laatste tempel op mijn route, de ginkaku-ji.

Vervolgens heb ik een wandeling terug gemaakt richting metro en hostel en heb ik een ontspannen avond daar gehad.

• 23 April 2015 - 20:48

Marius:

heeey dochters,

heb je nu ook nog een beetje gefilosofeerd tijdens die wandeling of eeeh.
    je krijgt de groeten van ome Willem, had hem straks aan de lijn en die vroeg hoe het met je ging daar in Japan. We hadden het over het grote verschil van nu ten opzichte van toen Opa Overloon zijn familie naar canada immigreerde en opa een jaar mee is geweest. Nu google je wat en kijkt op maps en je weet al een beetje hoe het eruit ziet. Toen in 1955 stapten ze op de boot, ruim een week om in een land te komen waar ze echt geen flauw benul hadden hoe het eruit zag. En een brief schrijven duurde een paar weken voordat je antwoord had.
    Maar goed dat we nu internet en dergelijke hebben

Groetjes pa