derde dag in Ise - Reisverslag uit Osaka, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu derde dag in Ise - Reisverslag uit Osaka, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

derde dag in Ise

Door: Ellen

29 April 2015 | Japan, Osaka

Eeey,

Ja ik loop een beetje achter met schrijven... samen met Tim en Irman ben ik naar kashikojima gegaan. Dit was in klein plaatsje bij een hele mooie baai. Het werd aangeraden om vanuit daar een boottochtje te maken.

Ik ben niet zo'n groot fan van boten... maar voor ik in de boot zat was ik al ontzettend misselijk. Gelukkig had ik reispilletjes mee en ging het op de boot beter.
De boot had als thema piratenschip en Tim er Irman hebben me de rest van de (nee niet alleen het uurtje op de boot) vergezeld met piratenliedjes spongebob en vage 'piraten' opmerkingen. Achja ze hadden de grootste lol dus daar kon ik ontzettend om lachen.

Voor het uitzicht over de tempel hadden we geen tijd, Tim moest optijd voor zijn trein zijn om door te reizen naar Tokyo. Dus de rest van de dag lekker rustig aan gedaan.