derde dag bij de Austin familie - Reisverslag uit Zushi, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu derde dag bij de Austin familie - Reisverslag uit Zushi, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

derde dag bij de Austin familie

Door: Ellen

10 Mei 2015 | Japan, Zushi

Vandaag was het moederdag. Rebecca wilde graag met haar gezin naar een eiland vlakbij. Het was een lekker warme zonnige dag. Uiteindelijk kon hun jongste zoon niet mee, die had te veel huiswerk, maar het was een erg gezellige dag.

Het eiland was erg mooi. met een klein bootje, dat volgepropt was met mensen werden we naar het eiland gebracht. Je kon mooi uitkijken en het water was helderblauw. Op het eiland waren ook grotten, en in deze grotten waren weer kleine plaatsjes om te bidden. Met heel veel trappen kon je naar de top van het eiland (het eiland was een soort berg die uit de zee kwam).

Boven aangekomen was er een mooie tuin vol met bloemen en een hoge uitkijktoren. Je kon van daar helemaal tot aan Tokio kijken, en de andere kant op zag je mount Fuji (niet zo heel duidelijk). Op het eiland hebben we ook allerlei streek gerechtjes geprobeerd. Een daarvan was geplette inktvis met bloem, waardoor je een soort kroepoek kreeg. Het was vreemd, vooral het idee, maar wel lekker.

Vervolgens was het alweer vrij laat en was het tijd om boodschappen te halen. Rebecca wilde graag Mexicaans gaan eten. Daar kwam ze oorspronkelijk vandaan. Het eten was echt super lekker.