Dat voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van elgnabuurs - WaarBenJij.nu Dat voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

Dat voor vertrek

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

31 Maart 2015 | Nederland, Eindhoven

Eeey,

Bijna klaar voor de reis (ja idd bijna), op het laatste moment toch nog van alles regelen. De zenuwen beginnen nu wel te komen, maar heb er ongelooflijk veel zin in!

Mijn tas is gepakt en alles kan erin, wat echt een meevaller is :p. De reis kan dus echt gaan beginnen. De eerste paar nachten heb ik al geboekt, ik ga slapen in een cabinehostel. Jeeey slapen in een koker, even wat anders... :)

Ik heb er zin in,

Groetjes Ellen

  • 02 April 2015 - 08:19

    Marius:

    Met wat vertraging van Turkisch Airlines hebben we Ellen gisteren op schiphol uitgezwaaid. Ellen geniet ervan en een hele mooie reis.

    Groetjes Pa

  • 03 April 2015 - 16:48

    Femke:

    Hee ellen,
    Leuk dat je een blog bijhoudt kunnen we je hier vanuit Holland volgen.
    Groetjes vanuit st tunnis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 11938

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: