vierde dag in tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu vierde dag in tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

vierde dag in tokio

Door: Ellen

07 April 2015 | Japan, Tokio

Eeey,

's Ochtends om 8 uur waren we klaar voor vertrek. Gezellig met vieren naar Nikko. De zon scheen, wat weL echt een fijne afwisseling was. Eerst even rondwandelenelen iN Tokio en de juiste treinkaartjes regelen. Vervolgens op naar Nikko.

De treinrit was al heel gezellig. Veel kletsen en lachen. Het blijft ons verbazen hoe schoon het landschap is. En na de mooie treinrit (en wat slaap) waren we na twee uur in Nikko.
In Nikko wilden we het tempelcomplex gaan bezoeken, de Tosho-gu. Het was echt super groot, maar ook heel indrukwekkend ondanks dat ik al twee andere tempels had bezocht.
We konden hier echt een paar uur rondlopen, wat we dan ook gedaan hadden. Ondanks dat er nog meer aan tempels te zien was, besloten we terug te gaan naar het hostel.Op de terugweg zijn we door de kleine straten van Nikko gelopen. Het was erg mooi om te kijken naar de verschillende bouwstijlen en hoe ze hadden geknutseld met de electra.

Bij aankomst in Tokio zijn we nog naar de Tokio skytree gegaan. Gelukkig hadden we twee architecten bij ons die groot fan waren van de constructie. Na wat geklets hadden we besloten dat het er sterk en mannelelijk uitzag, en dat roze een ongeschikte kleur was van het gebouw. Ik dacht laat ik toch maar even vragen wat Enran van de vormgeving vond... Tja nu hij beter keek en ik echt mijn lachen in moest houden na 'het mannelijke gebouw' leek het toch best wel op een grote lul.. dus nu is het 'the big dick of Tokyo'.

• 07 April 2015 - 19:50

Marius:

Hey dochters,

tja met wat fantasie, op 'google' is ie niet rose

Groetjes pa

• 07 April 2015 - 20:10

Thea:

Oh wat een geweldig avontuur Ellen.Spreek je met alle mensen waarmee je nu optrekt Engels of moet het soms met handen en voeten?Leuk allemaal.Nog heeel veel plezier.Thea F

• 08 April 2015 - 00:25

Vanessa:

Hey Ellen-san, blij dat je flink aan het genieten bent. We blijven je volgen vanuit hier!! Heel veel plezier en stay safe!! Sayonara, Vanessa

• 08 April 2015 - 01:50

Eeey,

Ik spreek met de mensen engels. Maar met Dane en Enran kon ik wat nederlands spreken, was knap lastig maar wel heel grappig. Zij kwamen uit Zuid-Afrika.