Eerste hostel - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu Eerste hostel - Reisverslag uit Tokio, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

Eerste hostel

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2015 | Japan, Tokio

Mijn eerste hostel was echt goed. Kan het iedereen aanraden. De mensen acher de bali waren vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kreeg je een handoek en yukata (een dunne kimono).

Ik was heel erg benieuwd hoe mijn slaapplaats eruit zou zien. Ik sliep in een capsulehostel. Op foto's leek het een smalle koker waar je in kon liggen met een deur. Hier zat gelukkig alleen een gordijntje voor en het was stukken ruimer dan gedacht. Dit maakte alles een stuk minder claustrofobisch. Alles was erg schoon en alles lag voor je klaar, zelfs tandenborstels (Kant en klaar in verpakking met tandpasta).

Het douche was bijzonder maar ook erg gezellig. Je kwam in een badkamer met 6 open hokjes. Hier was een laag krukje in geplaatst en een lage spiegel er tegenover. Hier kon je je eerst helemaal wassen voordat je in het superhete bad kon stappen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 11950

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: