Derde dag in Kamakura (Hakone) - Reisverslag uit Hakone, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu Derde dag in Kamakura (Hakone) - Reisverslag uit Hakone, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

Derde dag in Kamakura (Hakone)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

10 April 2015 | Japan, Hakone

Vandaag was ik wel een beetje klaar met het weer. Geen idee meer wat ik nu moest doen of waar ik heen zou gaan.

Uiteindelijk besloten dat ik naar Hakone zou reizen, bij heel slecht weer zou het een onsen worden, anders reizen door Hakone. In Hakone aangekomen regende het niet, ik was zo blij!! Eerst rustig door het stadje wandelen en vervolgens met een treintje dat door debergen klom naar het moderne openlucht museum. Van veel moxerne kunst snap ik knap weinig, maar heb ook hele gave dingen gezien. De entree van het museum was in ieder geval een goed begin.

Rond twee begon het een beetje te miezeren. Maar daar kon ik wel mee leven :) heb toen mijn reis voortgezet en ben richting de kabelbaan gegaan. Met de kabelbaan kon je over de heuvelrug richting de zwavelhoudende kokende bronnen gaan. Met de kabelbaan keek je hier eerst mooi over uit (owaku-dan, dal van het grote koken). Daar had je ook zwarte eiere, deze waren gekookt in de zwavel.

Vervolgens ben ik met de kabelbaan doorgegaandoorgegaan naar hetAshimeer, hier waren replica's van historische boten. Leuk om te zien, maar vanaf dat moment begon het harder te regenen en ben ik terug gegaan.

  • 15 April 2015 - 08:07

    Pa:

    Hey Ellen,

    je hebt wel hele leuke kunst op de foto staan. Mooi beeld met die mensfiguren.
    Knap shit dat het zoveel regent daar bij die Jappen en wij maar denke dat die altijd met parasols lopen. Mooi nie dus gewoon ook paraplu's

    Groetjes Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 11931

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: