eerste en tweede dag Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu eerste en tweede dag Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

eerste en tweede dag Kyoto

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

13 April 2015 | Japan, Kyoto

Eeey,

's Ochtends om half 6 was ik aangekomen in Kyoto. Heel weinig geslapen in de bus en nog geen hostel waar ik heen kon. Gelukkig had ik wel internet op het station, daar is het me gelukt om een reservering te maken bij een hostel. Vervolgens ben ik daar geen gelopen, vond het niet heel handig om om 7 uur in de morgen aan te komen.

Het hostel waar ik aankwam was zeker bijzonder. Overal is wel iets te zien veel boeken en spulletjes dn verschillende muurschilderingen in felle kleuren. De mensen zijn weL heel vriendelijk. Na een tijdje rustig aan te hebben gedaan ben ik door Kyoto gaan wandelen. Niet bewust iets gedaan en lekker lptijd naar bed.

De volgende morgen opgestaan en uit gaan zoeken wat mijn plannen voor de dag zouden worden, het weer was slecht, dus een beetje creativiteit. Daar heeft Arthur me bij geholpen die heel veel plaatsen om mijn kaart heeft volgeschreven met mooie plaatsen, leuke plekken binnen en leuke wandelroutes.
Vevolgens was het toch echt tijd voor ontbijt. We waren met een behoorlijke groep dus wilde de gastheer en vrouw wel een maaltijd klaarmaken. We hebben uitgebreid ontbeten, echt super lekker.

Attinam Artur en ik hebben besloten de binnen activiteiten te gaan oen. Hierbij zijn we begonnen met een kimonoshow. Hierbij presenteerden een aantal verschillende vrouwen kimono's op japanse muziek.
Daarna was het wel weer tijd voor eten. We zijn naar een grote markt gegaan die zich binnen in winkelcentrum bevond. Met drieen hebben we allerlei gekke japanse hapjes geprobeerd, waaronder inktvis op een stokje...

In de avond hebben we in een vegetarisch restaurant gegeten. Het was allemaal erg lekker, en we hebben onszelf helemaal vol gegeten. Daarna lekker in bed gerold.

  • 14 April 2015 - 07:54

    Anja:

    Ik begrijp dat je veel gegeten hebt die dag :)
    Ziet er allemaal wel lekker uit op die inktvis na dan.
    Groetsels, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 11943

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: