zesde dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu zesde dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

zesde dag in Kyoto

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2015 | Japan, Kyoto

In de morgengn ging de wekker om half 8... Lucy en Mady moesten om 10 uur uitchecken. De wekker werd al snel uitgezet en nog lekker even verder slapen.
Ze hadden veel plannen gemaakt voor hun laatste dag in Kyoto, maar ik was de enige die daar energie voor had. Wel wilden ze graag naar een tempel gaan met heel veel rode torii-poorten, het Fushimiheiligdom.

Het was echt super gaaf daar :). De poorten waren echt heel mooi om te zien, en het weer was geweldig. In het zonnetje zijn we vele trappen omhoog geklommen, na een tijdje kwamen we bij een prachtig uitzichtpunt. Je kon met dit mooie weer over Kyoto uitlijken.
Vanaf daar kon je nog een rondwandeling naar de top maken. Dat heb ik uiteindelijk alleen gedaan, ze hadden een te grote kater om nog meer trappen te beklimmen. Het tweede deel van de foute was stukken minder toeristisch waardoor je veel mooier door de poorten heen kon kijken, ik was dus erg blij dat ik toch naar de top doorgelopen ben.

Bij terugkomst in het hostel heb ik echt even niets gedaan, beetje weinig slaap...

Later heb ik besloten om nog naar de tempel te gaan aan het einde van mijn route van gisteren. Het was inderdaad een mooie tempel met ook uitzicht over Kyoto.

En toen... was het tijd voor een Ninja-restaurant. Hier ben ik heengegaan met Susan, Peter, Yens en Tim. Heel leuk want Tim was echt super enthousiast. Heel gezellig en het eten werd leuk gepresenteerd. Ook kwam er een magiër aan je tafel. Hij had een leuke kaarttruc en een truc met elastiekjes waar we echt niets van begrepen... super cool.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 11950

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: