derde dag in Osaka (nara) - Reisverslag uit Osaka, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu derde dag in Osaka (nara) - Reisverslag uit Osaka, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

derde dag in Osaka (nara)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2015 | Japan, Osaka

Eeey,

Vandaag op naar Nara. Hier ben ik heengegaan met de man die ook naar het kasteel was en een man uit Polen (van beide weet ik de naam niet meer). Het plan om naar Nara te gaan beviel me wel.

Ook in Nara zijn heel veel tempels, waaronder de tempel met de (super) grote Boeddha. Dit was heel tof, maar ook heel vreemd. Op de vloer waren geen tatami-matten en je mocht binnen foto's maken.
het leek echt een tempelwt te zijn die gemaakt was voor toeristen.

Wat Nara heel leuk maakte was dat er overal tamme herten rondliepen. We konden daar echt lachen om de kinderen die ze speciale koekjes wilde voeren. Vol enthousiasme op de beesten af, en wanneer er tig grote herten om ze heen stonden (binnen enkele seconde) terug rennen naar mama.

Ik ben na de luch alleen nog wat rondgelopen door Nara (vond de man uit Polen super irritant) en ben vervolgens optijd terug gegaan naar het hostel om mijn reis verder te plannen.

Tags: Nara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 11934

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 April 2015 - 19 Mei 2015

Japan

Landen bezocht: