tweede dag in Osaka - Reisverslag uit Osaka, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu tweede dag in Osaka - Reisverslag uit Osaka, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

tweede dag in Osaka

Door: Ellen

24 April 2015 | Japan, Osaka

Eeey,

Vandaag naar het grote aquarium, toen ik Irmansyah vertelde dat ik wilde gaan was hij heel enthousiast dus is hij opnieuw naar Osaka gereisd om met mij mee te gaan (de man die ik in dit hostel had ontmoet zou ook meegaan maar zei af).
De dag was echt heel erg gezellig. het was zo leuk om de beesten in het water te zien spelen echt super schattig, maar ook het bekijken van alle super lelijke zeewezens was erg grappig. Doordat je steeds verder naar beneden liep zag je beestel soms halverwege een verdieping. Ja er zijn dus ook beesten in twee delen op de foto gezet :).

Vervolgens was het tijd om een mobieltje te gaan zoeken (mijn favoriete onderdeel van de dag :((( ) dat was dus niet mogelijk, ze verkopen geen simlockvrije telefoons in Japan... dus de zoektocht gestaakt en ben meegenomen naar Kobe. Was een mooie plaats met uitzicht over het water, erg mooi om in de avond te zien. Als je over het water keek zag je aan de andere kant de lichtjes van een deel van de stad.

• 25 April 2015 - 19:58

Marius:

Hey mus,

klinkt allemaal erg mooi, we missen nu wel de foto's. :(
    als het met de telefoon niet lukt mail dan effe naar mijn privemail, onsneteindhoven
    mogelijk hebben wij een idee. Idee wel, maar of dat werkt is de vraag

Groeten
    Pa en ook de groetsels (? watr zijn dat) van mam