achtste dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu achtste dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

achtste dag in Kyoto

Door: Ellen

19 April 2015 | Japan, Kyoto

In de morgen ben ik met Tim naar het station gewandeld (we wilden de bus nemen, maar het viel niet mee om de bus naar het station te vinden.....). Bij het station zouden wat oude ambachtswinkeltjes liggen (die we ook niet hebben gevonden) en een nieuwe niet doorweekte kaart van de stad.
De tijd ging veel te snel en voordat we bij de plaats aangekomen waren waar wel ambachtswinkeltjes waren moesten we omdraaien, we hadden afgesproken om te gaan lunchen met de sushitrein.

Wel zijn we nog een keer door de vismarkt gelopen die binnen was. Erg leuk weer en weer een aantal nieuwe snacks geprobeerd, lekker handig net voor het eten haha.
De sushitrein was cool, heel leuk om eten voor je neus langs te zien komen en dan te kiezen waar je zin in hebt. We hadden met de zelfde mensen dan de dag ervoor afgesproken en met de man van de receptie. Hij kwam alleen aanzetten toen wij klaar waren met eten (was om 6 uur gaan slapen, en om 7 uur zat hij al bij mij in de gezamenlijke ruimte).
na het eten is hij onze gids geweest naar een tweedehands winkel waar we allemaal graag heen wilde. Daarna lekker terug naar het hostel en rustig aan doen.

's Avonds toch nog even vragen of er meer mensen waren die zin hadden in een snack. Tim en Jens (die ondanks dat hij niet meer bij ons in het hostel sliep, wel gezellig mo ht komen :)) wilde ook wel mee een hamburger gaan eten. Had alleen niet verwacht dat ik ze het zo moeilijk zou maken met de vraag voor een hamburger... ze hebben 2,5 kilometer met mij gelopen opweg naar een ha!burger. Wel super gezellig, zeker als je met navigatie op kortste route door alle smalle straatjes van Kyoto komt.

• 21 April 2015 - 19:39

Pa:

hey dochters

hier hoef je maar 100 meter te lopen voor een hamburger, zonder navigatie goed te doen! :)

groetjes Pa