negende dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu negende dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

negende dag in Kyoto

Door: Ellen

20 April 2015 | Japan, Kyoto

Eeey,

Echt leuk om jullie reacties te lezen :) en te weten dat jullie het lezen haha.
Deze dag was er echt heeeeel veeeel regen, maar dat was ook voorspeld dus we waren voorbereid.

We waren de dag begonnen in het manga museum. Een man uit het hostel was ook nog gezellig meegegaan, karsten. Het mangamuseum was een heel vreemd museum, meer een bibliotheek waar je manga kon lezen (heel veel!!) met een beetje extra info.

Na het museum zijn we nogmaals naar de kinonoshow gegaan. Ik had dit al gezien maar het was een zeer geschikte activiteit voor de regen. Helaas presenteerde ze nog dezelfde kimono's.
En opnieuw gingen we naar de vismarkt binnen, Jens wilde er ook nog naartoe, hij was er nog niet geweest. Nog meer kans om nieuwe lekkere japanse hapjes te proberen, met succes! Heerlijke cakejes op met groene thee en ook hartige gerechtjes met zoete aardappel :).

Ook zijn we naar een pachincohal geweest, dat is het gokspelletje dat ze spelen in Japan. Het is echt vreselijk, de balletjes die door de machienes rollen maken ongelooflijk veel herrie. Een heel naar oorverdovend geluid, en ik heb maar een iemand oordopjes zien dragen.

Vervolgens zijn we na wat thee terug naar het hostel gegaan, behoorlijk moe... later hadden we weer afgesproken met Jens, het was zijn laatste avond dus met een groepje gezellig eten :)