zevende dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu zevende dag in Kyoto - Reisverslag uit Kyoto, Japan van elgnabuurs - WaarBenJij.nu

zevende dag in Kyoto

Door: Ellen

18 April 2015 | Japan, Kyoto

Eeey,

Vandaag hebben we de dag doorgebracht met een groepje. In de morgen ben ik alleen weggeweest, zij gingen de rode poorten bezoeken die ik de dag ervoor had gezien. Zelf ben ik gewoon door de winkelstraaten geslengeslenterd en heb ik genoten van het mooie weer.want het was echt een super zonnige dag.

Later op de dag zijn we naar een theeceremonie geweest (dit was met Susan en Peter uit Nederland, Jens uit New Zealand en Tim uit Australië.) de theeceremonie was echt super traag en heel omslachtig... maar hé, je bent in Japan je wilt het wel meemaken.
Na de theeceremonie waren we allemaal heel brak en zijn we gaan hangen in het hostel. Vervolgens was het tijd om te gaan eten :), we wilde heel graag gaan eten in een sussushi-restaurant waar de sushi rondging in een treintje. Het was alleen overal zo super druk met rijen dat we een andere plaats hebben moeten zoeken. Dat viel nog niet mee... uiteindelijk hebben we wel typisch Japans gegeten, alleen even iets anders. in het midden van de tafel een grote pot met eten in vocht. Het vlees wat erin zat was alleen allemaal restvlees van een beest hard lever en vet). Een keertje wat anders, maar heel eerlijk.. ik heb best lekker gegeten.

Later op de avond zijn we nog voor een drankje gegaan, een kroeg waar buitenlanders en vrouwen gratis binnen mochten komen haha... geen japanse man te bekennen.

• 20 April 2015 - 18:35

Marcel:

Hoi Ellen,

Gisteren in Eindhoven geweest om het kampioensfeest van PSV mee te maken.
    100.000 bezoekers in de binnenstad. Het was dus afgeladen vol. Wellicht was de binnenstad van Eindhoven deze dag drukker dan Tokyo.
    Wat een geweldige feeststemming en goed weer om bier te drinken (dat ehbben we dus ook gedaan). Ook Jelco was mee en heeft genoten (natuurlijk geen bier gedronken).

Geniet nog van je reis. Ben benieuwd wat je volgende bestemming wordt.